Administration & kommunikation samlet i ét klik

BitaBIZ samler nem fraværsregistrering, rapportering, automatisk deling af ikke-tilstede-status og automatisk fraværsadministration i
ét klik

hand_512Nem fraværsregistrering og fraværsrapportering

Jeres medarbejdere ansøger, registrerer og rapporterer nemt og hurtigt i én arbejdsgang fra app eller web.

Ferie, sygedage, arb. hjemme, barn syg, privat aftale, orlov, kursus, afspadsering, overarbejde m.m.

+

mobil_512Direkte fraværskommunikation via SMS og e-mail

Jeres chefer bliver orienteret direkte omkring fraværsstatus. Chefen klikker selv af, hvornår og hvordan, han vil orienteres.

Ansøgninger håndteres fra app eller web.

+

sidste-logoAutomatisk deling af ikke-tilstede-status

Ikke-tilstede-status deles med kollegaer via jeres eksisterende kalendersystemer.

Vores telefonbogs-app og planlægningskalender kan også anvendes til overblik og ferieplanlægning

+

save_file_512Automatisk fraværsadministration

Jeres bogholderi (interne eller eksterne) får leveret relevante rapporter til lønberegning, der kan opdatere jeres lønsystem (eks. Bluegarden).

I har altid adgang til opdateret statistik.

+

BitaBIZ virker fra alle platforme

Hvilke platforme skal jeres medarbejdere kunne tilgå BitaBiz fra for optimal produktivitet?

skabelon-6-2

BitaBIZ tilbyder:

  • nem registrering og rapportering i ét klik fra Webportal, mobil app, tablet app, Outlook app, Win8 app.
  • automatisk deling af ikke-tilstede-status via jeres eget kalendersystem, webportal og apps.
  • direkte orientering via SMS og e-mail.
  • Kvalitetssikret arbejdsgang der sikre at alt fravær er registreret og klar til indlæsning i lønsystem
Ferieplanlægning

Ferieplanlægning

Undgå at ferieansøgninger bliver overleveret mundtligt eller via e-mail. Opnå at medarbejdere med det samme kan se, hvilke kollegaer, der har booket ferie og om en ferie er godkendt eller afventer godkendelse.

»

Out of Office

Out of Office

Opnå automatisk deling af ikke-tilstede-status og tidsforbrug på Out of Office aktiviteter. Dette opnås ved at oprette jeres egne fraværstyper, eksempelvis Eksternt møde, Arbejder hjemme, Kursus, Privat aftale, Forretningsrejse, Fridag.

»

Microsoft Outlook

Microsoft Outlook

BitaBIZ er fuldt ud integreret med Microsoft Outlook (version 2007 - Office 365).
BitaBIZ leveres med Exchange og ical kalenderintegration samt Outlook app. På få minutter kan jeres virksomhed have et fraværssystem, der er integreret i jeres eksisterende forretnings- og kommunikationssystem. 

»

Tidsregistrering

Tidsregistrering

Har i timelønnede på jeres kontor? Eller et behov for registrering af tid på opgaver? Medarbejdere med dette behov kan gives individuel adgang til tidsregistrering.

»

Sygefravær

Sygefravær

De fleste medarbejdere melder sig i dag syg via SMS (+33 %), til en kollega eller chefen. Resten via en e-mail eller en telefonbesked. Det er derfor en udfordring alene at få fraværet registreret og kommunikeret ud til kollegaer.

»

Ferieår og helligdage

Ferieår og helligdage

BitaBIZ håndterer helligdage og ferieregler for alle lande. Det giver ekstra mulighed for at dele tilstede-status på tværs af lande/ datterselskaber samtidig med, at der holdes styr på lokale fraværsregler.

»

Overarbejde og afspadsering

Overarbejde og afspadsering

Medarbejdere gives individuelt adgang til at kunne registrere -og ansøge om overarbejde, der optjenes til afspadsering eller udbetales via lønnen.

»

Rapporter og Statistik

Rapporter og Statistik

Alle registreringer samles i overskuelige og let tilgængelige rapporter. Rapporterne kan importeres direkte til jeres lønsystem, så der ikke skal anvendes tid på manuelle registreringer.

»

Vores kunder og deres BitaBIZ løsning:

BIMCO

bimco

Bimco er en international brancheorganisation for shippingindustrien.

Bimco anvender BitaBIZ i Danmark, England, Kina og Singapore.

Løsning:

  • Fraværsadministration for fastansatte
  • Automatisk deling af Out of Office status via Exchange og iCal
  • Deling af helligdage for lokale lande
  • Overarbejde og afspadsering
MyPlanet

myplanet

MyPlanet er et førende rejsebureau i Danmark og en del af TUI rejsekoncernen, der er verdens største rejsebureau. 

MyPlanet anvender BitaBIZ i Danmark og Sverige

 Løsning:

  • Fraværsadministration for fastansatte
  • Deling af helligdage for lokale lande
  • Deling af Out of Office status
  • Overarbejde og afspadsering
  • Tidsregistrering i.f.m. arrangementer
FDIH

fdih-1

FDIH er brancheorganisation for internetbranchen. 

FDIH anbefaler BitaBIZ til sine medlemsvirksomheder.

Løsning:

  • Fraværsadministration for fastansatte
  • Deling af helligdage 
  • Deling af Out of Office status
Gavekortet.dk

gavekortet

Gavekortet.dk er Skandinaviens førende udbyder af gavekort til virksomheder og private.

Gavekortet.dk anvender BitaBIZ i Skandinavien og Polen.

Løsning:

  • Fraværsadministration for fastansatte
  • Automatisk deling af Out of Office status via Exchange og iCal
  • Deling af helligdage for lokale lande
  • Overarbejde og afspadsering
  • Timeregistrering og lønberegning for studiemedhjælpere.
Octoshape

octoshape

Octoshape er en ledende udvikler og udbyder af HD teknologier til streeming af TV via Internettet.

Octoshape anvender BitaBIZ i 12 lande.

Løsning:

  • Fraværsadministration for fastansatte
  • Deling af helligdage for lokale lande
  • Deling af fraværsstatus via iCal i Google kalender
  • Tidsregistrering for timelønnede og konsulenter
  • Overarbejde og afspadsering
Molo kids

molo

Molo kids er en ledende producent af børnetøj og sælger til slutbrugeren via egne butikker og distributører i flere lande.

Molo kids anvender BitaBIZ primært på deres hovedkontor.

Løsning:

  • Fraværsadministration for fastansatte
  • Automatisk deling af Out of Office status via Exchange og iCal.
  • Deling af helligdage