Med BitaBIZ tager det kun et par klik og medarbejderens FraværsStatus er opdateret til jeres systemer og derfor delt på tværs af jeres virksomhed.

Tung administration

- Bliver alt registreret og delt?

Motivér med mindre administration

– Opnå mindre stress med enkel arbejdsgang

Effektiv fraværs-assistent



Høj produktivitet med effektiv

FRAVÆRS-ASSISTENT



Med BitaBIZ i lommen bliver det en enkel sag for jeres medarbejdere altid at opdatere deres fraværsstatus på dagen eller ansøge i fremtiden.

Et klik




Ét klik på app'en og fraværs-assistenten klarer resten:

Integreret i systemer

MS Exchange Læs mere Active Directory Læs mere Løn­systemer Læs mere Kalender­systemer Læs mere Web services

Mere end en app


MERE END EN FRAVÆRS-APP TIL
MOBIL OG OUTLOOK

Med fraværs-assistenten får jeres medarbejdere også:

✓ Telefonbog med kollegernes fraværsstatus
✓ Smart søgefunktion
✓ Ét klik for at ringe eller skrive e-mail
✓ Virksomhedskalender på farten

Bossard
"BitaBIZ er altid hurtige til at hjælpe når vi har spørgsmål. BitaBIZ er integreret med vores Outlook kalender. Via HR rollen får jeg den ønskede statistik. Min afdeling har fået redskaber til at følge op og supportere vores medarbejdere"
Brit Nyrann
Finance director
home
"BitaBIZ giver overblik og planlægning til vores 14 forretninger i København. Vores medarbejdere har nem adgang via brugervenlig app, hvilket fremmer brugen og datadisciplinen"

Lars Nissen
Partner, ejendomsmægler & valuar
Montana
"Vores salgsstyrke i 6 lande anvender BitaBIZ. BitaBIZ er integreret med vores Outlook kalender via Office 365. Herved deler vi fraværsstatus automatisk på tværs af vores lande"

Kent Thomasen
IT manager
Vestergaard Auto
"Fraværsadministrationen for vores 350 ansatte kører enkelt og effektivt med BitaBIZ. Vi deler automatisk fraværsstatus via vores Outlook Exchange integration"

Pia Vejlfeldt Thomsen
Regnskabschef og IT ansvarlig
FlexDanmark
”Vores administrative rutiner omkring ferie og andet fravær er reduceret væsentligt med BitaBIZ. BitaBIZ giver et godt overblik for alle i organisationen og ferieplanlægning/godkendelse er meget overskueligt og brugervenligt”
Morten G. Christiansen
Økonomichef
Gavekortet.dk
"Med BitaBIZ automatiserer vi administrationen af fravær/ tid og skaber overblik. Vi har bla. fået en fælles fraværskalender på vores intranet. Vi anvender BitaBIZ i hele Norden"
Henrik Ravn
Administrerende direktør
frida_forsikring
"Jeg har selv sat systemet op på en eftermiddag. Og så er det ikke svært! I de få tilfælde hvor vi har haft brug for hjælp til specifikke spørgsmål har BitaBIZ support fungeret til topkarakter. Systemet er på godt jysk ”ikke helt umuligt”
Finn Fabricius
Direktør og medejer
synoptik
"Vi anvender BitaBIZ på vores hovedkontor, så vores medarbejdere enkelt og effektivt kan dele deres fraværsstatus"

Regitze Gerlach
HR-Partner
Nyhavn
"BitaBIZ giver et godt overblik over, hvem, der er på kontoret og hvem, der er på ferie. Ferie-status deles automatisk via vores Outlook kalendersystem"

Jeanet Biensø
Lønansvarlig & HR-Koordinator
moviestarplanet
"Med 85 medarbejdere og en krævende produktionsproces i virksomheden, er det centralt konstant at have et solidt overblik over fravær. BitaBIZ løser dette og kobler det sammen med en effektiv lønadministration"
Pia Tellefsen
CFO
Body-sds
"Vi har ikke længere en ansat som næsten skulle bruge 10 timer om ugen på at registrerer med en stor fejl margin. Vi ved nu meget mere om hvor og hvordan vores ansatte arbejder. Med andre ord giver BitaBIZ os det fulde overblik og mindre administration"
Henrik Eiberg, Administrerende direktør
Rosenberger
”Siden vi implementerede BitaBIZ i hele vores organisation, har håndteringen omkring registrering af ferie og andet fravær aldrig været nemmere. Dette gør sig gældende både hos medarbejderne samt ledelsen. Vi får det fulde overblik – det er nemt og bekvemt!"
Peter Rydell-Wehlenfeld, CEO
Kebe
"BitaBIZ er et brugervenligt system. Det er forbavsende nemt at integrere med Microsoft Outlook"

Poul Anders Kjaergaard
Group Economy Manager
Udvalgte kunder
kunder

BitaBIZ virker fra alle platforme

Hvilke platforme skal jeres medarbejdere kunne tilgå BitaBIZ fra for optimal produktivitet?

 

       

HR med fokus

HR med fokus på fravær og effektiv drift af jeres virksomhed.

 

Læs mere

Direkte orientering ved sygefravær

Fravær registreres ofte ikke

BitaBIZ er en løsning der gør det enkelt og nemt at dele sin fraværsstatus.
   
Når fraværsstatus altid deles får virksomheden og medarbejderen overblik der kan anvendes til at skabe fokus, og dialog.   Læs mere

Produktivitet via samarbejde




Produktivitet via samarbejde, planlægning og overblik

Ubegrænset support


Ubegrænset support


Vi er altid klar til at hjælpe.


Har du et spørgsmål kan du få svar med det samme via vores online support.


Så kan du hurtigt komme videre med dagens opgaver.

Ferieplanlægning

Ferieplanlægning

Undgå at ferieansøgninger bliver overleveret mundtligt eller via e-mail. Opnå at medarbejdere med det samme kan se, hvilke kollegaer, der har booket ferie og om en ferie er godkendt eller afventer godkendelse.

»

Out of Office

Out of Office

Opnå automatisk deling af ikke-tilstede-status og tidsforbrug på Out of Office aktiviteter. Dette opnås ved at oprette jeres egne fraværstyper, eksempelvis Eksternt møde, Arbejder hjemme, Kursus, Privat aftale, Forretningsrejse, Fridag.

»

Microsoft Outlook

Microsoft Outlook integration

BitaBIZ er fuldt ud integreret med Microsoft Outlook (version 2007 - Office 365). BitaBIZ leveres med Exchange og kalenderintegration samt Outlook app. På få minutter kan jeres virksomhed have et fraværssystem, der er integreret i jeres eksisterende forretnings- og kommunikationssystem.

»

Tidsregistrering

Tidsregistrering

Har i timelønnede på jeres kontor? Eller et behov for registrering af tid på opgaver? Medarbejdere med dette behov kan gives individuel adgang til tidsregistrering.

»

Sygefravær

Sygefravær

De fleste medarbejdere melder sig i dag syg via SMS (+33 %), til en kollega eller chefen. Resten via en e-mail eller en telefonbesked. Det er derfor en udfordring alene at få sygefravær registreret og fraværsstatus delt med kollegaer

»

HR og Ledelse

HR og ledelse 

BitaBIZ skaber realtime overblik over tid anvendt på fravær og Out of Office aktiviteter. Dertil leverer BitaBIZ HR nøgletal. Eksempelvis; personaleomsætning, ansattes gns. anciennitet, restferie, sygefravær..

»

Afspadsering og flextid

Afspadsering og flextid

Medarbejdere gives individuelt adgang til at kunne registrere -og ansøge om overarbejde, der optjenes til afspadsering, flextid eller timebank

»

Lønadministration

Lønadministration

Alle registreringer samles i overskuelige og let tilgængelige rapporter. Rapporterne kan importeres direkte til jeres lønsystem, så der ikke skal anvendes tid på manuelle administration.

»

Enkel og effektiv fraværsadministration