BitaBIZ – HR & People

BitaBIZ er en personaleplatform med fokus på tidsregistrering, deling af tilstede-status og planlægning.

BitaBIZ – HR & people guide (305kb)

HR & People

Personaleadministration

Overblik over jeres medarbejdere

Opnå et brugervenligt overblik over jeres medarbejdere. Inkl. politik tilkoblet den enkelte medarbejder, roller, tidsregistreringsadgang, chef og godkender, m.m.

HR & People

Tags

Fleksibelt overblik via medarbejdertags

Via tags oprettes et fleksibelt organisatorisk overblik tilpasset jeres virksomhed. Tags er en nem og enkel genvej til at skabe overblik. Hvem har firmabetalt mobil eller pc? Hvem er vores sikkerhedsrepræsentant? Hvem er vores superbruger i Excel? Hvem arbejder fra hvilket kontor og hvilken lokation i et land, m.v.

Tags og lokation
Telefonbog

HR & People

Telefonbog

Adgang til kontaktinformation på mobilen

Med BitaBIZ får jeres virksomhed automatisk en telefonbog, der viser medarbejderes afdeling, jobtitel og kontorlokation. Telefonbogen viser fraværsstatus på kollegaer. Telefonbogen kan også indeholde kontaktinformation ifbm. nødstilfælde og fødselsdato.

Telefonbog

HR & People

Self-Service medarbejderportal

Opdateret medarbejder-stamdata

Skal jeres medarbejdere have adgang til at opdatere personlige oplysninger som privatadresse, privat e-mail, fødselsdag m.v. selv? Eller skal jeres administration gøre dette? Begge tilgange er mulig.

Self Service Portal


Hvad er næste trin?

– Det er nemt at indlæse jeres medarbejdere

Næste trin
læs mere

Prøv BitaBIZ i dag

BitaBIZ er en effektiv medarbejderprocess, der linker virksomheders administration med den daglige drifts behov for planlægning og kommunikation.

Prøv BitaBIZ i dag

BitaBIZ er en effektiv medarbejderprocess der linker virksomheders administration med den daglig drifts behov for planlægning og kommunikation.

Prøv BitaBIZ i dag

BitaBIZ er en effektiv medarbejderprocess der linker virksomheders administration med den daglig drifts behov for planlægning og kommunikation.

start nu