Integrér jeres tidsregistrering til Microsoft365
Spar tid på registrering og håndtering af timer, fravær m.m.
BitaBIZ giver alle i jeres virksomhed mere overblik.
BitaBIZ udnytter fordelene ved Microsofts kraftfulde apps til produktivitet, kommunikation og sikkerhed.
Når jeres tids- og fraværssystem virker sammen med Microsoft 365,
opnår I mere effektive arbejdsdage.
Integrér jeres tidsregistrering til Microsoft365
Spar tid på registrering og håndtering af timer, fravær m.m.
BitaBIZ giver jer mere overblik.
BitaBIZ udnytter Microsofts kraftfulde apps til produktivitet, kommunikation og sikkerhed.
Når jeres tids- og fraværssystem virker sammen med Microsoft 365, opnår I mere effektive arbejdsdage.
Styrk jeres virksomhed
Det giver mange fordele at vælge et tids- og fraværssystem,
der er integreret med Microsoft 365.
I får blandt andet:
✓ Tidsregistrering fra Outlook app.
✓ Nem godkendelse af timer, ferie og fravær direkte fra Outlook app.
✓ Synkronisering af tilstede status til Outlook & Teams.
✓ Tilkobling af Outlook e-mail autosvar ved fravær, når en ferieansøgning bliver oprettet.
✓ Single Sign On (SSO) fra alle skærme.
✓ Excel og Power BI rapporter der automatisk opdateres i real time med nøgletal.
✓ Automatisk bruger on- og off-boarding med høj sikkerhed.
✓ BitaBIZ integrationen giver jer alle fordelene i én enkel installation – inkl fuld support.
Tidsregistrering via Outlook
Tidsregistrering i BitaBIZ Outlook app
BitaBIZ Outlook app gør det nemt for jer at registrere og planlægge timer, hjemmearbejde, fravær, orlov m.m.
På samme vis kan jeres chefer nemt godkende de registrerede timer, fravær og ferieansøgninger direkte fra Outlook.
Det frigiver tid og letter den daglige administration for alle.
Tidsregistrering via Outlook
Tidsregistrering i BitaBIZ Outlook app
BitaBIZ Outlook app gør det nemt for jer at registrere og planlægge timer, møder, fravær, orlov m.m.
På samme vis kan jeres chef nemt godkende de registrerede timer, fravær og ferieansøgninger direkte fra Outlook.
Det frigiver tid og letter den daglige administration for alle.
Deling af tilstede status
Tilstede/fravær synkroniseret til Outlook og Teams
Møder, projekter og aftaler kan være svære at planlægge og afholde, hvis I mangler overblik over deltagernes tilstede status.
BitaBIZ synkroniserer automatisk fraværsstatus til medarbejderens Outlook og Teams kalender. Gennemsnitlig synkroniserer BitaBIZ hvert år 50-70 Out Of Office dage til Outlook per medarbejder.
Når fraværsstatus altid er synkroniseret til jeres kommunikationsplatform, kan I nemmere planlægge jeres fælles hverdag.
Deling af tilstede status
Tilstede/fravær synkroniseret til Outlook og Teams
Møder, projekter og aftaler kan være svære at planlægge og afholde, hvis I mangler overblik over deltagernes tilstede status.
BitaBIZ synkroniserer automatisk fraværsstatus til medarbejderens Outlook og Teams kalender. Gennemsnitlig synkroniserer BitaBIZ hvert år 50-70 Out Of Office dage til Outlook per medarbejder.
Når fraværsstatus altid er synkroniseret til jeres kommunikationsplatform, kan I nemmere planlægge jeres fælles hverdag.
Outlook e-mail autosvar
Automatisk aktivering af e-mail autosvar ved fravær
Fravær behøver ikke at blive en stressfaktor for kunder og ansatte.
I BitaBIZ appen kan I aktivere e-mail autosvar ved fravær i samme arbejdsgang, som I melder en sygedag eller anmoder om ferie.
Det forbedrer kommunikationen til jeres kunder ved fravær.
Outlook e-mail autosvar
Automatisk aktivering af e-mail autosvar ved fravær
Fravær behøver ikke at blive en stressfaktor for kunder og ansatte.
I BitaBIZ appen kan I aktivere e-mail autosvar ved fravær i samme arbejdsgang, som I melder en sygedag eller anmoder om ferie.
Det forbedrer kommunikationen til jeres kunder ved fravær.
Sikker on & off-boarding
Automatisk brugeradministration
Administration af medarbejderes stamdata og beføjelser, bliver mere krævende, som virksomheden vokser sig større.
Når jeres brugeradministration til og fra BitaBIZ automatiseres, opnås forbedret styring af adgangskontrol og mindre manuel administration af medarbejdernes stamdata.
Det frigiver arbejdstid for IT og HR til andre opgaver.
Sikker on & off-boarding
Automatisk brugeradministration
Administration af medarbejderes stamdata og beføjelser, bliver mere krævende som virksomheden vokser sig større.
Når jeres brugeradministration til og fra BitaBIZ automatiseres, opnås forbedret styring af adgangskontrol og mindre manuel administration af medarbejdernes stamdata.
Det frigiver arbejdstid for både jeres HR og IT til andre opgaver.
Adgang direkte fra Office 365
Single Sign On (SSO)
Sikkerhed og hurtige arbejdsgange behøver ikke at være modsatte størrelser.
I BitaBIZ logger jeres medarbejdere ind direkte fra Office 365 med samme kodeord som til jeres andre IT systemer. Det er muligt, fordi BitaBIZ automatisk bliver tilføjet Office 365, når BitaBIZ bliver integreret med jeres Microsoft 365.
Det giver jeres medarbejdere direkte adgang til brugerfladen via et enkelt klik – samtidig med at jeres sikkerhed bliver forbedret.
BitaBIZ adgang direkte fra Office 365
Single Sign On (SSO)
Sikkerhed og hurtige arbejdsgange behøver ikke at være modsatte størrelser.
I BitaBIZ logger jeres medarbejdere ind direkte fra Office 365 med samme kodeord som til jeres andre IT systemer. Det er muligt, fordi BitaBIZ automatisk bliver tilføjet Office 365, når BitaBIZ bliver integreret med jeres Microsoft 365.
Det giver jeres medarbejdere direkte adgang til brugerfladen via et enkelt klik – samtidig med at jeres sikkerhed bliver forbedret.
Rapport bibliotek
Automatisk opdatering af nøgletal til Excel og Power BI
Statistik behøver hverken at være eller virke tungt.
BitaBIZ har et indbygget rapport bibliotek. Det opdaterer automatisk jeres statistik direkte til Excel og Power BI rapporter.
Det giver jer mange muligheder for at få visualiseret jeres data. Derudover får I fleksibilitet til at målrette rapporter til virksomhedens behov.
Rapport bibliotek
Automatisk opdatering af nøgletal til Excel og Power BI
Statistik behøver hverken at være eller virke tungt.
BitaBIZ har et indbygget rapport bibliotek. Det opdaterer automatisk jeres statistik direkte til Excel og Power BI rapporter.
Det giver jer mange muligheder for at få visualiseret jeres data. Derudover får I fleksibilitet til at målrette rapporter til virksomhedens behov.
Deling af personaledokumenter
Sikker opbevaring og deling af dokumenter i OneDrive eller på Sharepoint
Sikker deling af personaledokumenter er vigtigt for alle i jeres virksomhed.
BitaBIZ integration med Microsoft OneDrive og SharePoint giver jer mulighed for sikkert at dele adgang til personaledokumenter.
Sådan kan I dele eksempelvis ansættelseskontrakter via BitaBIZ med ro i maven.
Deling af personaledokumenter
Sikker opbevaring og deling af dokumenter i OneDrive eller på Sharepoint
Sikker deling af personaledokumenter er vigtigt for alle i jeres virksomhed.
BitaBIZ integration med Microsoft OneDrive og SharePoint giver jer mulighed for sikkert at dele adgang til personaledokumenter.
Sådan kan I dele eksempelvis ansættelseskontrakter via BitaBIZ med ro i maven.
Nem integration med personlig support
Er I klar til at gøre brug af fordelene i BitaBIZ?
BitaBIZ Microsoft 365 integrationen ligger klar til jer på Microsoft Azure Marketplace.
Integrationen giver jer mulighed for at gøre brug af alle fordelene nævnt på denne side.
Inkl fuld support.
Kunder der har integreret BitaBIZ til Microsoft 365