BitaBIZ – Microsoft Office365

Opnå forbedret produktivitet i jeres virksomhed ved at integrere BitaBIZ med jeres Microsoft Office365.

BitaBIZ – Microsoft Office365 guide (467kb)

Microsoft Excel

Målrettet statistik

Excel rapporter, der automatisk opdateres med nøgletal

BitaBIZ opdaterer statisk direkte til Excel og PowerBI. Det giver fleksibilitet og mulighed for at målrette rapporter til specifikke behov. Via Excel og PowerBI opnås optimal visualisering af statistik.

Hvem er denne løsning til?
hr
ledelsen
regnskab
Fordele:

Fleksibilitet til målrettede rapporter
Visualisering

Microsoft Outlook

Adgang til tidsregistrering

Adgang til tidsregistrering via Outlook

BitaBIZ kan installeres til alle jeres medarbejderes Outlook. Herved opnår I nem og bekvem adgang til jeres tids- og personale-platform. Outlook appen er også en effektiv måde at udrulle BitaBIZ til jeres virksomhed på.

Hvem er denne løsning til?

alle jeres medarbejdere
IT
HR

Fordele:

automatiseret on-boarding
nem adgang

Microsoft Exchange

Effektiv deling af tilstede-status

Tilstede-status synkroniseret til Outlook, Skype og Teams

Gennemsnitligt synkroniserer BitaBIZ 50-70 Out of Office dage til jeres kommunikationsplatform per medarbejder per år. Produktiviteten forøges når tilstede-status ikke manuelt skal opdateres i flere forskellige systemer.

Hvem er denne løsning til?
hele jerers virksomhed
Fordele:
unified communication
Forbedret planlægning
Forbedret samarbejde

Microsoft Azure Active Directory

Sikkerhed

Automatisk brugeradministration

Når jeres brugeradministration til og fra BItaBIZ automatiseres, opnås forbedret styring af adgangskontrol og mindre manuel administration af medarbejdernes stamdata.

Hvem er denne løsning til?

hele jeres virksomhed
IT
HR

Fordele:

sikkerhed
adgangskontrol
it compliance
on & off-boarding

Office 365

BitaBIZ adgang direkte fra Office365

Single sign-on (SSO)

Opnå forbedret produktivitet og sikkerhed når jeres medarbejdere logger ind på BitaBIZ med samme kodeord som til jeres andre IT systemer.

Når BitaBIZ integreres med jeres Office365 tilføjes BitaBIZ automatisk til jeres Office365. Herved får jeres medarbejdere direkte adgang via et enkelt klik.

Hvem er denne løsning til?
Hele jeres virksomhed
Fordele:

PRODUKTIVITET
SIKKERHED

Microsoft OneDrive & Sharepoint

Deling af personaledokumenter

Sikker opbevaring og deling af dokumenter

BitaBIZ integration med Microsoft OneDrive / SharePoint giver jeres virksomhed mulighed for sikkert at dele adgang til personaledokumenter som eksempelvis ansættelseskontrakter via BitaBIZ.

Microsoft OneDrive
Hvem er denne løsning til?

HR
Chef
medarbejder

Fordele:
Adgangskontrol
Sikkerhed
Compliance
pålidlighed
Microsoft OneDrive

Prøv BitaBIZ i dag

BitaBIZ er den nemme genvej til effektiv administration og fokus på planlægning og kommunikation.

Try BitaBIZ today

BitaBIZ is the smartest way to change focus from administration to focus on planning and communication.

Try BitaBIZ today

BitaBIZ is the smartest way to change focus from administration to focus on planning and communication.

get started