Integrér jeres tidsregistrering til Microsoft365

Spar tid på registrering og håndtering af timer, fravær m.m.

BitaBIZ giver alle i jeres virksomhed mere overblik.

BitaBIZ udnytter fordelene ved Microsofts kraftfulde apps til produktivitet, kommunikation og sikkerhed.

Når jeres tids- og fraværssystem virker sammen med Microsoft 365,
opnår I mere effektive arbejdsdage.

fravær registrering microsoft365
fravær registrering microsoft365

Integrér jeres tidsregistrering til Microsoft365

Spar tid på registrering og håndtering af timer, fravær m.m.

BitaBIZ giver jer mere overblik.

BitaBIZ udnytter Microsofts kraftfulde apps til produktivitet, kommunikation og sikkerhed.

Når jeres tids- og fraværssystem virker sammen med Microsoft 365, opnår I mere effektive arbejdsdage.

Styrk jeres virksomhed

Det giver mange fordele at vælge et tids- og fraværssystem,
der er integreret med Microsoft 365.

I får blandt andet:

✓ Tidsregistrering fra Outlook app.

✓ Nem godkendelse af timer, ferie og fravær direkte fra Outlook app.

✓ Synkronisering af tilstede status til Outlook & Teams.

✓ Tilkobling af Outlook e-mail autosvar ved fravær, når en ferieansøgning bliver oprettet.

✓ Single Sign On (SSO) fra alle skærme.

✓ Excel og Power BI rapporter der automatisk opdateres i real time med nøgletal.

✓ Automatisk bruger on- og off-boarding med høj sikkerhed.

✓ BitaBIZ integrationen giver jer alle fordelene i én enkel installation – inkl fuld support.

BitaBIZ add-in Microsoft Outlook
BitaBIZ add-in Microsoft Outlook
Microsoft Outlook logo transparent
Microsoft Outlook logo transparent

Tidsregistrering via Outlook

Tidsregistrering i BitaBIZ Outlook app

BitaBIZ Outlook app gør det nemt for jer at registrere og planlægge timer, hjemmearbejde, fravær, orlov m.m.

På samme vis kan jeres chefer nemt godkende de registrerede timer, fravær og ferieansøgninger direkte fra Outlook.

Det frigiver tid og letter den daglige administration for alle.

BitaBIZ add-in Microsoft Outlook
Microsoft Outlook logo transparent

Tidsregistrering via Outlook

Tidsregistrering i BitaBIZ Outlook app

BitaBIZ Outlook app gør det nemt for jer at registrere og planlægge timer, møder, fravær, orlov m.m.

På samme vis kan jeres chef nemt godkende de registrerede timer, fravær og ferieansøgninger direkte fra Outlook.

Det frigiver tid og letter den daglige administration for alle.

tilstede status synkroniseret med outlook
tilstede status synkroniseret med outlook
microsoft teams og outlook logo

Deling af tilstede status

Tilstede/fravær synkroniseret til Outlook og Teams

Møder, projekter og aftaler kan være svære at planlægge og afholde, hvis I mangler overblik over deltagernes tilstede status.

BitaBIZ synkroniserer automatisk fraværsstatus til medarbejderens Outlook og Teams kalender. Gennemsnitlig synkroniserer BitaBIZ hvert år 50-70 Out Of Office dage til Outlook per medarbejder.

Når fraværsstatus altid er synkroniseret til jeres kommunikationsplatform, kan I nemmere planlægge jeres fælles hverdag.

tilstede status synkroniseret med outlook
microsoft teams og outlook logo

Deling af tilstede status

Tilstede/fravær synkroniseret til Outlook og Teams

Møder, projekter og aftaler kan være svære at planlægge og afholde, hvis I mangler overblik over deltagernes tilstede status.

BitaBIZ synkroniserer automatisk fraværsstatus til medarbejderens Outlook og Teams kalender. Gennemsnitlig synkroniserer BitaBIZ hvert år 50-70 Out Of Office dage til Outlook per medarbejder.

Når fraværsstatus altid er synkroniseret til jeres kommunikationsplatform, kan I nemmere planlægge jeres fælles hverdag.

Outlook e-mail autosvar i Microsoft365
microsoft exchange og outlook logo

Outlook e-mail autosvar

Automatisk aktivering af e-mail autosvar ved fravær

Fravær behøver ikke at blive en stressfaktor for kunder og ansatte.

I BitaBIZ appen kan I aktivere e-mail autosvar ved fravær i samme arbejdsgang, som I melder en sygedag eller anmoder om ferie.

Det forbedrer kommunikationen til jeres kunder ved fravær.

Outlook e-mail autosvar i Microsoft365
microsoft exchange og outlook logo

Outlook e-mail autosvar

Automatisk aktivering af e-mail autosvar ved fravær

Fravær behøver ikke at blive en stressfaktor for kunder og ansatte.

I BitaBIZ appen kan I aktivere e-mail autosvar ved fravær i samme arbejdsgang, som I melder en sygedag eller anmoder om ferie.

Det forbedrer kommunikationen til jeres kunder ved fravær.

microsoft icon

Sikker on & off-boarding

Automatisk brugeradministration

Administration af medarbejderes stamdata og beføjelser, bliver mere krævende, som virksomheden vokser sig større.

Når jeres brugeradministration til og fra BitaBIZ automatiseres, opnås forbedret styring af adgangskontrol og mindre manuel administration af medarbejdernes stamdata.

Det frigiver arbejdstid for IT og HR til andre opgaver.

microsoft icon

Sikker on & off-boarding

Automatisk brugeradministration

Administration af medarbejderes stamdata og beføjelser, bliver mere krævende som virksomheden vokser sig større.

Når jeres brugeradministration til og fra BitaBIZ automatiseres, opnås forbedret styring af adgangskontrol og mindre manuel administration af medarbejdernes stamdata.

Det frigiver arbejdstid for både jeres HR og IT til andre opgaver.

BitaBIZ single sign-on in Office365
Office365 logo transparent

Adgang direkte fra Office 365

Single Sign On (SSO)

Sikkerhed og hurtige arbejdsgange behøver ikke at være modsatte størrelser.

I BitaBIZ logger jeres medarbejdere ind direkte fra Office 365 med samme kodeord som til jeres andre IT systemer. Det er muligt, fordi BitaBIZ automatisk bliver tilføjet Office 365, når BitaBIZ bliver integreret med jeres Microsoft 365.

Det giver jeres medarbejdere direkte adgang til brugerfladen via et enkelt klik – samtidig med at jeres sikkerhed bliver forbedret.

BitaBIZ single sign-on in Office365
Office365 logo transparent
Office365 logo transparent

BitaBIZ adgang direkte fra Office 365

Single Sign On (SSO)

Sikkerhed og hurtige arbejdsgange behøver ikke at være modsatte størrelser.

I BitaBIZ logger jeres medarbejdere ind direkte fra Office 365 med samme kodeord som til jeres andre IT systemer. Det er muligt, fordi BitaBIZ automatisk bliver tilføjet Office 365, når BitaBIZ bliver integreret med jeres Microsoft 365.

Det giver jeres medarbejdere direkte adgang til brugerfladen via et enkelt klik – samtidig med at jeres sikkerhed bliver forbedret.

BitaBIZ single sign-on in Office365
Microsoft Excl and Power BI logo transparent

Rapport bibliotek

Automatisk opdatering af nøgletal til Excel og Power BI

Statistik behøver hverken at være eller virke tungt.

BitaBIZ har et indbygget rapport bibliotek. Det opdaterer automatisk jeres statistik direkte til Excel og Power BI rapporter.

Det giver jer mange muligheder for at få visualiseret jeres data. Derudover får I fleksibilitet til at målrette rapporter til virksomhedens behov.

  • Microsoft Excel and absence report
  • Microsoft Excel and PowerBI integrates with the time system, BitaBIZ
Microsoft Excl and Power BI logo transparent
Microsoft Excl and Power BI logo transparent

Rapport bibliotek

Automatisk opdatering af nøgletal til Excel og Power BI

Statistik behøver hverken at være eller virke tungt.

BitaBIZ har et indbygget rapport bibliotek. Det opdaterer automatisk jeres statistik direkte til Excel og Power BI rapporter.

Det giver jer mange muligheder for at få visualiseret jeres data. Derudover får I fleksibilitet til at målrette rapporter til virksomhedens behov.

Onedrive document sharing
Microsoft OneDrive and SharePoint logo

Deling af personaledokumenter

Sikker opbevaring og deling af dokumenter i OneDrive eller på Sharepoint

Sikker deling af personaledokumenter er vigtigt for alle i jeres virksomhed.

BitaBIZ integration med Microsoft OneDrive og SharePoint giver jer mulighed for sikkert at dele adgang til personaledokumenter.

Sådan kan I dele eksempelvis ansættelseskontrakter via BitaBIZ med ro i maven.

Microsoft OneDrive
Microsoft OneDrive and SharePoint logo
Microsoft OneDrive and SharePoint logo

Deling af personaledokumenter

Sikker opbevaring og deling af dokumenter i OneDrive eller på Sharepoint

Sikker deling af personaledokumenter er vigtigt for alle i jeres virksomhed.

BitaBIZ integration med Microsoft OneDrive og SharePoint giver jer mulighed for sikkert at dele adgang til personaledokumenter.

Sådan kan I dele eksempelvis ansættelseskontrakter via BitaBIZ med ro i maven.

Onedrive document sharing

Nem integration med personlig support

Er I klar til at gøre brug af fordelene i BitaBIZ?

BitaBIZ Microsoft 365 integrationen ligger klar til jer på Microsoft Azure Marketplace.

Integrationen giver jer mulighed for at gøre brug af alle fordelene nævnt på denne side.

Inkl fuld support.

Vi hjælper jer i gang med at bruge BitaBIZ sammen med Microsoft 365.

Vi opretter Single Sign On (SSO) · Integration til Outlook Exchange server · Synkronisering af stamdata · Udrulning af BitaBIZ appen til Outlook klienter.

Kunder der har integreret BitaBIZ til Microsoft 365

Prøv BitaBIZ gratis

✓ 30 dages prøve ✓ Fuld support ✓ Ingen binding