Tidsregistrering til den moderne virksomhed
Smart håndtering af jeres timer, fravær m.m.
BitaBIZ tilbyder en række out-of-the-box løsninger til tidsregistrering med nem implementering på tværs af jeres organisation.
Løsningerne kan målrettes jeres personalegruppers behov for registrering af timer, fravær, overarbejde, afspadsering, flextid, kørsel, m.f.
Det letter jeres administration, planlægning og kommunikation.
Tidsregistrering til den moderne virksomhed
Smart håndtering af jeres timer, fravær m.m.
BitaBIZ tilbyder en række out-of-the-box løsninger til tidsregistrering med nem implementering på tværs af jeres organisation.
Løsningerne kan målrettes jeres personalegruppers behov for registrering af timer, fravær, overarbejde, afspadsering, flextid, kørsel, m.f.
Det letter jeres administration, planlægning og kommunikation.
Tidssystem målrettet jeres virksomhed
Tilpas BitaBIZ efter jeres personalegruppers behov for
tidsregistrering og fraværsregistrering.
Det letter jeres registrering og håndtering af:
✓ Ferie & Feriefri
✓ Sygefravær & Andet fravær
✓ Overarbejde & Afspadsering
✓ Flextid & Arbejdstid
✓ Løntimer & Projekttimer
✓ Arbejder hjemme & Planlægning
✓ Personaleadministration
✓ Kørselsafregning
Ferieplanlægning
Administration og planlægning
Undgå at ferieansøgninger bliver aftalt mundtligt eller via e-mail. Få overblik over, hvilke kollegaer, der har booket ferie, og om en ferie er godkendt eller afventer godkendelse.
Med BitaBIZ reduceres behovet for administrativ opfølgning og efterregistreringer af afholdt ferie. BitaBIZ sikrer, at alle feriedage planlægges og registreres i én arbejdsgang.
Godkendt ferie opdateres automatisk til jeres forretningssystemer.
Fravær
Ferieplanlægning
Administration og planlægning
Undgå at ferieansøgninger bliver aftalt mundtligt eller via e-mail. Få overblik over, hvilke kollegaer, der har booket ferie, og om en ferie er godkendt eller afventer godkendelse.
Med BitaBIZ reduceres behovet for administrativ opfølgning og efterregistreringer af afholdt ferie. BitaBIZ sikrer, at alle feriedage planlægges og registreres i én arbejdsgang.
Godkendt ferie opdateres automatisk til jeres forretningssystemer.
Feriefri og omsorgsdage
Løsning til håndtering af ekstra feriedage
Opret tæller til omsorgsdage, feriefridage og 6. ferieuge.
Markér optjeningsprincip og vælg om jeres medarbejdere skal registrere i dage eller dage og timer.
Sygefravær
Sygefraværsregistrering, der virker!
Det kan være svært at skabe fokus på sygefravær – ofte ved chefer og medarbejdere ikke, hvor mange sygedage, de har haft.
De fleste medarbejdere melder sig i dag syg via SMS (+33%) til en kollega eller chefen, resten via e-mail eller en telefonbesked. Det kan derfor være en udfordring at få fraværet registreret og fraværsstatus delt med kolleger.
BitaBIZ skaber fokus, gennemsigtighed og forbedret kommunikation samtidig med, at den administrative produktivitet forbedres.
Fravær
Sygefravær
Sygefraværsregistrering, der virker!
Det kan være svært at skabe fokus på sygefravær – ofte ved chefer og medarbejdere ikke, hvor mange sygedage, de har haft.
De fleste medarbejdere melder sig i dag syg via SMS (+33%) til en kollega eller chefen, resten via e-mail eller en telefonbesked. Det kan derfor være en udfordring at få fraværet registreret og fraværsstatus delt med kolleger.
BitaBIZ skaber fokus, gennemsigtighed og forbedret kommunikation samtidig med, at den administrative produktivitet forbedres.
Helligdage
Ferieplanlægning inkl. helligdage
BitaBIZ booker automatisk jeres officielle helligdage til medarbejderens kalender. Så er der ikke tvivl om de officielle helligdage, der dækker forskellige personalegrupper eller lande. Ferie, der krydser en helligdag, tælles ikke.
Daglig arbejdstids-registrering
Arbejdstids-registrering, der opdaterer en timebank
Den daglige arbejdstids-registrering opdaterer timebanken med plus- og minustimer.
Team-kalenderen viser, hvem, der er tjekket ind.
Flekstid
Daglig arbejdstids-registrering
Arbejdstids-registrering, der opdaterer en timebank
Den daglige arbejdstids-registrering opdaterer timebanken med plus- og minustimer.
Team-kalenderen viser, hvem, der er tjekket ind.
Afspadsering
Få overblik over hvornår kollegaer afspadserer
Både chef og medarbejder får overblik over optjente timer, der kan afspadseres. Godkendt afspadsering trækkes automatisk fra timebanken og medarbejderen bookes automatisk som fraværende.
Afvigelsesregistering af arbejdstid
Alle tilgange og behov kan opsættes
Akkumuleres overarbejde i timebanken til senere anmodninger om afspadsering, eller udbetales overarbejde over lønnen? Har jeres virksomhed forskellige regler afhængigt af typen af overarbejde? Afhænger adgang til registrering af overarbejde af personalegruppe? Jeres overarbejdspolitik kan oprettes med BitaBIZ.
Overarbejde
Afvigelsesregistering af arbejdstid
Alle tilgange og behov kan opsættes
Akkumuleres overarbejde i timebanken til senere anmodninger om afspadsering, eller udbetales overarbejde over lønnen? Har jeres virksomhed forskellige regler afhængigt af typen af overarbejde? Afhænger adgang til registrering af overarbejde af personalegruppe? Jeres overarbejdspolitik kan oprettes med BitaBIZ.
Løntimer
Løntimer overføres automatisk til jeres lønsystem
Tidsregistrering med eller uden elektronisk godkendelse af chefen. Skal egen-betalte pauser automatisk fratrækkes løntimer? Ønsker I overblik over, hvilke aktiviteter løntimer anvendes på?
Når løntimer overføres til lønsystem, markeres de som udbetalt i BitaBIZ og låses.
Projekt timer
Overblik over tid til projekter?
Opret jeres projektaktiviteter som jobkoder, målret dem evt. til afdelinger. Jeres medarbejdere er nu klar til at registrere deres timer.
Timerne visualiseres i anvendelige Excel- og PowerBI-rapporter, der automatisk opdateres i real time.
Projekt
Tidsregistering
Overblik over tid til projekter?
Opret jeres projektaktiviteter som jobkoder, målret dem evt. til afdelinger. Jeres medarbejdere er nu klar til at registrere deres timer.
Timerne visualiseres i anvendelige Excel- og PowerBI-rapporter, der automatisk opdateres i real time.
Min arbejdstid
Overblik til jeres medarbejdere
Har jeres medarbejdere brug for et værktøj til at registrere deres arbejdstid? BitaBIZ tilbyder et brugervenligt og nemt tilgængeligt tidsregistreringsværktøj, der giver medarbejdere mulighed for at registrere deres tid til overblik og dokumentation.
Dagebank
Dagebanktæller
Overblik over optjening af fridage
Har jeres virksomhed aktiviteter, der optjener fridage? Eksempelvis arbejde på helligdage eller i weekenden.
Optjener jeres medarbejdere ekstra fridage per måned, kvartal eller år? Eksempelvis firmaspecifikke fridage, seniordage, m.fl.
Opret en dagebanktæller, der holder styr på optjente og afholdte dage.
Dagebank
Dagebanktæller
Overblik over optjening af fridage
Har jeres virksomhed aktiviteter, der optjener fridage? Eksempelvis arbejde på helligdage eller i weekenden.
Optjener jeres medarbejdere ekstra fridage per måned, kvartal eller år? Eksempelvis firmaspecifikke fridage, seniordage, m.fl.
Opret en dagebanktæller, der holder styr på optjente og afholdte dage.
Egne eventtyper
Tidsregistrering med tilstedestatus
Ikke på kontoret, på arbejde, arbejder andet sted, fraværende
Fleksibilitet til at oprette og målrette eventyper til forskellige formål; planlægning, fravær, løn.