BitaBIZ i tal

2009

Grundlagt
i København

+300

Virksomheder
anvender BitaBIZ

+20.000

Brugere på
BitaBIZ

+40

Lande har
BitaBIZ brugere

gazelle 2021 negativ cut

2021

Kåret som
Børsen Gazelle

BitaBIZ i tal

2009

Grundlagt
i København

+300

Virksomheder
anvender BitaBIZ

gazelle 2021 negativ cut

2021

Kåret som
Børsen Gazelle

+20.000

Brugere på
BitaBIZ

+40

Lande har
BitaBIZ brugere

Vi elsker tidsregistrering

BitaBIZ er en personaleplatform med et stærkt fokus på tidsregistrering. Vores kunder anvender BitaBIZ, fordi vi tilbyder “best of class” tidsregistrering, fraværsregistrering, medarbejderadministration og planlægning.

Vores kunder kan nemt integrere BitaBIZ til deres forretningssystemer. BitaBIZ er en åben platform med et åbent API.

Hos BitaBIZ arbejder vi målrettet på at udvikle og levere verdens bedste personaleplatform med fokus på tid.

BitaBIZ tidregistrering platform
BitaBIZ mobil app

Mobil app pionér

Vores første app til tidsregistrering lancerede vi i 2009. Formentlig en af de første apps til dette formål i verden. Det var dengang, at Nokia stadig var den primære mobil. Det var først, da smartphonen kom på markedet og vi udviklede en IOS og Android app, at vores kunder begyndte at anvende vores mobilapp som et effektivt værktøj i hverdagen.

Vores mobilapp anvendes af vores kunder til enkelt og effektivt at koble deres medarbejdere til virksomhedens administration.

BitaBIZ mobil app

Outlook add-in pionér

I 2011 fortsatte vi vores arbejde med at gøre tidsregistrering nemt tilgængelig for medarbejdere. Vi udviklede vores første Outlook-tilføjelsesprogram, der gjorde det muligt for vores kunder at registrere tid fra Outlook.

I 2017 publicerede vi vores nuværende Office365 Outlook-app. Appen installeres på få minutter til en hel organisationen via Office365.

Aldrig før har det været så nemt at introducere et tidsstyringssystem til en hel organisation (lokalt og globalt).

BitaBIZ add-in Microsoft Outlook
BitaBIZ and Office365 integration

Effektiv brugeradministration og optimal sikkerhed

I 2014 introducerede BitaBIZ automatisk on- og off-boarding af medarbejdere via integration til virksomhedens Active Directory sammen med Onelogin.

I 2017 introducerede BitaBIZ medarbejder on- og off-boarding til viksomheder, der anvender Microsoft Office365 Azure Active Directory.

I 2018 oprettede vi SAML 2.0 integration til Okta, CA Technologies og Amazon web-services.

I 2019 oprettede Microsoft en pre-konfigureret BitaBIZ Microsoft Azure Active Directory integration. Microsofts Azure Active Directory integration til BitaBIZ gør det enkelt og effektivt at synkronisere medarbejdere fra Office365 til BitaBIZ.

BitaBIZ and Office365 integration

Unified communication pioneer

Produktiviteten stiger, hvis alle ansatte ved, hvem der er på arbejde, og hvem der er fraværende. Det gør en forskel, hvis ferieplanlægningen er gennemsigtig og integreret i virksomhedens generelle planlægnings- og kommunikationsplatform.

I 2013 blev BitaBIZ fuldt integreret med Microsoft Exchange server. Med denne integration synkroniseres fraværsstatus automatisk fra BitaBIZ til medarbejdernes personlige Outlook, Skype for business og Teams-klienter.

BitaBIZ kunder opnår en effektiv deling af tilstede-status sammenlignet med virksomheder, der administrerer tilstede-status i separate systemer, der ikke er integrerede.

BitaBIZ Help Center

BitaBIZ – en serviceorienteret virksomhed

Alle BitaBIZ kunder har adgang til online support i real time. I årenes løb har vi opbygget en stor viden inden for tidsregistrering på globalt plan. Vi anvender vores viden til at yde service til vores kunder. Derfor siger vi, at BitaBIZ leverer en tidsregistrerings- og personaleadministrations-løsning hvor adgang til ekspertsupport er inkluderet i den løsning, der leveres til kunden.

BitaBIZ Help Center

API integration

I 2018 introducerede vi vores RESTapi. Vores API giver vores kunder fuld kontrol over deres BitaBIZ data. Via vores API kan BitaBIZ data integreres til andres IT-systemer, der har en åbent API.

I 2019 publicerede vi en out-of-the-box integration til PowerBI og Excel.

I 2020 startede vi arbejdet med at publicere et bibliotek af Excel og PowerBI rapporter, der automatisk opdateres med nøgletal via API integration.

I 2021 blev BitaBIZ kåret som Børsen Gazelle for første gang.

BitaBIZ API integration to Excel, PowerBI and Slack
gazelle2021-logo_RGB_positiv

Børsen Gazelle 2021

I 2021 har Dagbladet Børsen kåret BitaBIZ som en Gazellevirksomhed.

Det er vi naturligvis stolte over.

Det har kun kunnet lade sig gøre, fordi mange blandt vores mere end 20.000 brugere har anbefalet os til venner, kollegaer og andre virksomheder. Vi er meget taknemlige for jeres positive omtale.

Prøv BitaBIZ gratis

✓ 30 dages prøve ✓ Fuld support ✓ Ingen binding